søndag 3. april 2011

Velkommen til min nye blogg :)

Heisann:)

Ja da vill jeg gjerne få ønske dere velkommen til min nye blogg, har holdt på i noen timer nå for å få denne bloggen opprettet. Jeg var blogger hos blogg.no før, men følte at jeg ville forandre litt og det viste seg at blogspot var midt i blinken for meg. Blogspot har et utrolig enkelt program, og jeg virkelig elsker det. Håper det er noen der ute som vill følge meg og min hverdag fremover, hadde utrolig mange lesere på den andre bloggen min.

Lot of loove <3

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg da:) Vurderer og gå over til blogspot jeg også :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk tanita :) Ja ej elska virkelig dinna nye bloggen altså, den e SÅÅÅ enkel å lage den til slik som man vill ha den.. Endelig sleppe ej ditta stresset om at den ser kjedelig ut og sånt:)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?