torsdag 7. april 2011

Torsdag :)

Våknet i dag tidlig av en liten energisk gutt som ville i barnehagen, så da var det ikke noe annet å gjøre en å få på seg klærne. Tobias hadde heller ikke tid til å spise frokost, så det endte med at han spiste 1skive på vei til barnehagen - det var tydligvis noe spennende som skulle skje i barnehagen i dag, noe han hadde gledet seg til. Da vi kom frem til barnehagen stod gruppen hans ute med regntøy på, så da rakk heldigvis Tobias å være med - dem skulle dra avsted for å se på noen nyfødte kyllinger, så det er jo ikke rart han gledet seg stakkaren.

Da lillegutt låg på sykehuset i forgie uke, godingen vår :)
Etter barnehagen så ble det en liten svipp tur på butikken for å handle brød og egg, før jeg dro hjem igjen. Nå sitter jeg bare å slapper av i sofaen, tenkte at jeg må få ta å gjort noe - men er også litt redd for at strømmen skal gå igjen, er utrolig hvor avhenging vi er av ting. Og det merkligste av alt er at vi ikke tenker over det, før vi plutselig har mistet det - av og til tar vi ting forgitt. Men jeg skal iallefall spise frokost før jeg gjør noe som helst, magen romler som bare det - så på menyen i dag blir det Omelett :)

Får blogges mer senere da:)
Hadefint<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?