onsdag 6. april 2011

Sofakos med lillegutt:)

Heihei:)

Ja i dag har endelig energien min blitt mye bedre, og jeg har fått gjort en del iallefall - selv om jeg ikke ble helt ferdig *kremt. Jeg har fått vasket badet, gangen og kjøleskapet - så om noen ser inn i kjøleskapet vårt nå så ser det ut som om vi lever på en konsentrasjonsleir, er ikke mye mat der gitt:P. Er så utrolig dårlig på å hive mat etterhvert som går ut på dato, det skal jeg så bli flinkere til. Nå har Henning nettopp gått i fjøsen, og jeg og Tobias sitter i sofaen og koser oss. Vi har spist deilig pytt ipanne og pølser til kveldsmat, noe som falt i smak hos alle 3.

Søtnos<3
Når lillemann har kommet seg i seng så tenkte jeg at jeg skulle bake noen boller, fikk skikkelig bakedilla i dag - så da blir det boller og kakao på meg og min kjære<3 Er deilig å få fylt opp fryseren litt, og i morgen tenkte jeg at jeg skulle bake brød og rundstykker.

Blogges mer senere<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?