tirsdag 5. april 2011

Kakemonster, foreldresamtale og Tv tirsdag :)

Heeey :)

Da har jeg og lillegutt nettopp spist JOIKAboller til middag, og det var utrolig godt - Tobias setter stor pris på denne retten iallefall, også er jo det gjort på 1,2,3 :P
I dag fikk jeg sovet litt lengre enn hva jeg pleier, og Tobias sov også ganske lenge - men han våknet før meg, noe som han igrunn gjør hver dag. Og siden jeg glemte å lukke trappegrinden oppe i går før jeg gikk å la meg, så resulterte det i at jeg fann 1 stk kakemons nede på kjøkkenet i dag tidlig. Hvit krem i hele ansiktet og litt hasselnøtter på nesen, angrer på at jeg ikke tok bilde - han var rett og slett til å spise opp:)

Verdens søteste lille luring <3
Etter vi begge hadde fått stelt oss og vasket bort endel mengde med hvit krem fra en viss persons ansikt, dro vi i barnehagen. Da vi ankom barnehagen skulle gruppen til Tobias til å gå ut, så da hjalp jeg ham med å ha på seg regnklær - og vips så forsvann guttungen ut sammen med kameratene sine og "damene" sine som han fint sier. Foreldresamtalen på barnehagen gikk kjempe bra, og jeg er 1 stk stolt mamma - har ikke hørt så mye ros før, du er flink lillegutt :)

I dag skulle egentlig dagen min gå til å vaske å styre på i huset, men energien var ikke på plass i kroppen min i dag - jeg orket rett og slett ikke. Eneste jeg fikk gjort var å støvesuge og vaske over kjøkkengulvet og stuegulvet, så her lokter iallefall godt da - huset ellers ser heller ikke så værtst ut, men vaskerommet vill jeg helst ikke snakke om :P GAD! Håper jeg får samlet litt energi til i morgen, da skal jeg iallefall prøve å få gjort ferdig stabelen som er på vaskerommet.

Er så utrolig glad for at det er tirsdag i dag, jeg elsker som sagt tirsdager - for da er jo det TV dag :D Har veldig mye på "tapetet" i kveld, jeg skal se både Hotel Cæsar, Frustrerte Fruer, Paradise Hotel og deler av Politi serien - så i kveld blir det sofakos:).

Har du noen planer for kvelden? 

Kommer til å blogge mer senere ;)
Ciao <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?