onsdag 13. april 2011

En liten gutt`s første besøk hos frisøren:)

Heisann:)

Ja da har jeg visst hatt en liten bloggpause, noe som ikke var meningen - men har hatt utrolig mye å gjøre i det siste. Men men jeg er nå tilbake, og skal prøve å få iallefall minst 1 blogginlegg hver dag.

I går var Tobias hos frisøren for første gang, joda han har klippet seg før - men da er det "besten" som har gjort det. Nå har hatt fått seg en stilig sveis, og kan møte sommeren med fint lyst hår - han har kort hår på sidene av hodet, og litt mer lenge på toppen. Det var tydligvis ikke bare bare å ta ham med til frisøren, det endte med at frisøren måtte sitte på gulvet og klippe ham - men det gikk da bra til slutt, jeg ble iallefall fornøyd. Tror også han ble veldig fornøyd selv, for etter han såg seg selv i speilet i går så har han gått rundt å smilt hele tiden - "Mamma vakje ej kule no vell?".

Rock`n Roll:)

Tøffen :)

I dag har det vært en helt strålendes fin dag, elsker vårværet som har komt - og gleder meg masse til at det skal forbli slik fremover, håper iallefall snøen ikke kommer tilbake på en stund. 

Henning reiste til Ørsta på mandag, så nå har han begynt med lastebil kursene - men det blir noen lange måneder på oss, han er ikke ferdig før 24 juni. Og jeg må si det tar virkelig på å være alene hver dag, savner han veldig - og det blir vell ikke noe bedre når han begynner å jobbe skikkelig, jeeeiks ! . Han har heldigvis fri hele neste uke, så da skal jeg kose meg masse sammen med ham - også gleder jeg jo meg til at han kommer hjem på fredag, har tenkt å få han med meg på shopping på lørdag i Stryn. Aner ikke hva jeg skal ha på meg i konfirmasjon til både søsteren min og lillebroren til Henning, tror jeg trer på meg en striesekk - hadde tatt seg ut !

Nei jeg får vell legge fra meg dataen en stund, Paradise Hotel står på tven - og jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg om begge tingene her, blogges mer senere :)

Hadefint<3

4 kommentarer:

  1. Marianne: hehe ja ikke sant? :) han va så stolte ! hehe..

    SvarSlett
  2. Blått?! :OO jaja, bestemor kjeme til å få sjokk ho no! :D men tante synst de va kult ho :D
    kos og klem fra oss på Godøya :D

    SvarSlett
  3. Nora: hehe det e vekke no da, va berre sann spray ho hadde hatt oppe i håret hass - gjekk vekk når vi vaska det ;) men skal vurdere sterkt å kjøpe en san spray, han kledde det virkelig ! ;)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?