fredag 8. april 2011

Bjørkeris og jobbhelg:)

Hei:)

Ja da var det vist helg igjen, jeg skal på jobb i morgen så det blir ikke heeelt helg på meg da men - jeg skal iallefall kose meg med guttene mine når jeg er hjemme. Om ikke så veldig lenge så skal jeg hente lillegutt i barnehagen, og før vi drar hjem skal vi på butikken en liten tur - må handle inn noe "kosemat" til kvelden. I dag tidlig da jeg stod opp var Tobias allerede kommet ned i stuen, han hadde til og med fikset seg frokost - jeg ble helt sjokkert, brødskive med nugatti hadde han laget til seg selv. Er rart å se hvor fort de vokser for tiden, jeg klarer nesten ikke å følge med lenger.

I dag så har vi ikke gjort på så mye, jeg kjørte Henning til legekontoret  - og deretter kjørte jeg lillemann i barnehagen. Henning skulle på legekontoret for å få seg legeattest til trailer "lappen", så det var bra han fikk time med legen i dag - for på mandag da begynner han med kursene. Jeg må si jeg gruer meg litt, er ikke så veldig glad i å være alene med Tobias om nettene - vet ikke hvorfor jeg føler meg så utrygg, men jeg har som regel alltid vært litt husredd. Eneste da jeg hadde hunden Rapp, da følte jeg meg mye tryggere - så jeg gleder meg veldig til vi får hund i huset igjen. Men men jeg satser på at det skal gå bra, det har jo det gjort før så.

For en liten stund siden så fikk vi besøk av farfaren til Henning, han hadde plukket bjørkeris til meg - og jeg ble veldig glad. Nå har jeg fått pyntet bjørkerisen med fjær, og det ble veldig fint synes jeg - fikk iallefall påskestemning.


Gleder meg litt til å se på Norkse Talenter i kveld, og for å ikke snakke om Nytt på nytt  - det er vell det som er å se på om fredagene, helger er dårlige tvdager !

Blogges mer senere<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?