mandag 4. april 2011

Urolig natt og barnehagen!

Heisann:)

Huff i natt har det vært en grusomt natt, tror ikkje jeg har sovet et sekund - Tobias har vært veldig makkete. Først så maser han om smokken sin, som han da har kastet under sengen - bare for å få mammaen sin opp. Senere på nattestiden så begynte han å mase om drikke, så da sprang jeg som en tulling ned på kjøkkenet for å lage en flaske til ham. Også må jeg jo si at han har vært som en sprellemann i sengen, nei her er det ikke snakk om å ligge fint - her sover man gjærne med føttene på hodeputen. Men men, jeg fikk sovet litt da - og det er jo bedre en ingenting.

En liten surpomp !
I halv ti tiden kjørte jeg Tobias i barnehagen, og han gledet seg veldig - er en stund siden han har vært der nå, så det var veldig gøy å se kompisene sine igjen. Etter at jeg var der så dro jeg ned på jobben en tur, kjøpte meg en støvesuger - måtte nesten det etter at Henning kjørte over den andre støvesugeren som jeg fikk av mamma til jul. Har også fått begynt i det små å pynte til påske, noe jeg aldrig har gjort før - ble veldig koselig synes jeg, bilder kommer på bloggen senere. Tenkte jeg skulle plukke noen greiner først, og feste fjær på dem - men dette er noe jeg og lillegutt skal gjøre sammen.

Min nye venn :P
Ellers så er det vell ikke så mye som har skjedd her, vi har levert tilbake hunden - pga at han gikk dårlig overens med Tobias, så nå har jeg bestilt med Lasha Apso hunn valp. Men jeg må spikke og spare, er en dyr rase - men slipper heldigvis denne røytinga:)

Er noen timer til før jeg begynner på jobb, så nå tenkte jeg at jeg skulle kose meg med en sen frokost - også skal jeg se om jeg får pusset litt mer på bloggen min, er så gøy når man får til ting selv.

Ha en fin dag videre <3

4 kommentarer:

  1. tror du ikke det er kjedelig for tobias når han blir eldre når du driver å legger ut mindre pene bilder av han?

    SvarSlett
  2. Anonym: Det tar jeg som det kommer, og hva jeg gjør med bilder osv det er mitt problem. Og jeg synes alle bilder av ham er pene :)

    SvarSlett
  3. synest bilda av Tobias e fine ej :) Så trur ikkje han kjem til å reagere så mykje, e jo tross alt berre barnebilder. Pappan min he jo lagt ut bilde av mej når ej sete på do som treåring på internett...og det e jo berre litt komisk...synest ej ihvertfall ;)

    SvarSlett
  4. Anonym: Ja ikke sant? det er akkuratt det jeg også mener, tror han ikke kommer til å ta seg nær av dette når han blir eldre.. :)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?