lørdag 30. april 2011

2 Koslige dager hos svigermor :)

Hei:)

Ja da var det endelig tid for et nytt innlegg, har ikke vært hjemme på noen dager - og jeg må si det var utrolig deilig å komme seg bort litt. Onsdag etter jobb dro jeg rett til svigermor i Måløy, hun hadde hentet Tobias tidligere på dagen - så da jeg kom dit sov han godt i sengen på gjesterommet. Jeg og svigermor ble heller ikke så veldig lenge oppe, men vi fikk iallefall pratet litt før vi tok natta. 

Er alltid godt med is på en varm vår dag <3
Torsdags morgen dro vi til Førde, svigermor skulle en tur innom sykehuset der nede - og trengte meg som sjofør hjemover. Da vi kom ned dit fikk vi litt tid til å dra innom Spar Kjøp, der fant jeg mye fint - så bankortet fikk kjenne litt på denne "svidde" lokta den dagen. Etter vi hadde vært på sykehuset dro vi en tur ei kro som solgte utrolig god mat, Tobias var iallefall klar for middag - føler han gikk hele dagen å spurte etter mat, og ikke for å snakke om alt han spiste.

Da vi kom tilbake til Måløy, hadde det blitt veldig sent - så guttungen var igrunn veldig klar for sengen, så etter noen protester  - så sovnet han heldigvis til slutt.

I dag sov jeg litt lengre enn hva jeg bruker å gjøre, men det var godt - så da jeg våknet så var lillemann og svigermor nok engang klar for å dra på en aldrig så liten biltur. Vi dro innom en vennine av svigermor, hun har en datter på samme alder som Tobias - så da fikk dem leke en god stund sammen. Jeg var bare der en liten stund før jeg dro en tur på Europris, også der fikk jeg handlet en god del - så i morgen tenkte jeg at jeg skulle ta bilde av noen av de tingene som jeg har kjøpt, så da får dere heller glede dere til det. Vil også gratulere mannen min som bestod på teoriprøven på lastebil og henger i dag, jeg er kjempestolt av deg - elsker deg<3

Nå har jeg nettopp dusjet, så nå tenker jeg det at jeg tar kvelden - øynene svir, og kroppen er trett. I morgen er det en ny dag, og jeg håper virkelig den blir like fin og varm som det har vært  i dag. Blogges mer i morgen da <3

Hadefint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?