tirsdag 26. april 2011

Hallo hverdag!

Hei!

Etter noen late dager er endelig den normale hverdagen tilbake, og siden påsken ikke ble som jeg hadde ventet så var det greit å bli ferdig med den. Fikk heldigvis noen fine dager med sol og sommerlige varmegrader, så dem har vi iallefall utnyttet fult ut. Jeg hadde iallefall en megahappy liten gutt som var klar for barnehagen igjen i dag, han er ikke den typen som liker å ha det rolig - her snakker vi om en liten sjarmør med makk i rompa.

Liten gutt som koser seg i solen :)

Henning har dratt tilbake til "skolen" i Ørsta, så det er litt ensomt og stille om kveldene - men jeg overlever nok, er heldigvis ikke mange ukene igjen til han er ferdig. Idag har jeg ikke gjort på så mye, jeg har tatt imot slaktebilen som kom tidligere i dag, så nå er vi 3 kyr mindre - huff stakkars mann som driver å sliter å drar på di kuene som nekter å gå opp rampen på lastebilen. Håpte på at det skulle bli fint vær i dag, men neida - her har det vært overskyet og et lite glimt av solen i ny og ne.

Påskestemning:)
Nydelig vårvær ;)
I morgen er det jobb igjen, da skal jeg jobbe fra kl 4 til halv 9 - etter det så har jeg fri resten av uken. Reiser mest sannsynligvis til Måløy i morgen etter jobb, for på torsdag skal jeg kjøre svigermor til Førde - skal innom noen butikker også, så da blir det tid til litt kafe og shopping.

Tenk at neste helg skal søsteren min være konfirmant, gud hvor fort tiden går - gleder meg veldig mye til konfirmasjonen hennes, og for å ikke snakke om å møte hele slekten igjen. Og om 3 uker så er det broren til Henning som skal konfirmere seg, så vi har mye på tapetet fremover - og midt mellom alt dette så er jo det 17 mai, og min bursdag den 18mai.

Nei jeg får vell legge fra meg dataen en stund, i dag er det nemlig tvtiiiirsdag - jeg skal se både Frustrerte fruer og Paradise Hotel, så vi får heller blogges mer siden ;)

Hadefint<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?