lørdag 9. april 2011

Jobbdag og ensom lørdags kveld!

Hei!

Er ikke så veldig lenge siden jeg kom hjem fra jobb, og guuud så deilig det var å bare hoppe i dusjen - jeg trengte det virkelig. Var litt småhektisk på jobb i dag, men sånn må man bare regne med når det er helg. Lillegutt sover godt i sengen sin, og Henning dro på galla aften - kan ikke akuratt si at jeg så for meg at lørdagskvelden skulle ende slik i dag. Jeg skal ikke legge skjul på at det er veldig ensomt her, jeg savner familien min og vennene mine. Det er ikke bare bare å flytte til bygda, det vet jeg alt om. 

Men men, jeg skal vell komme meg levendes gjennom denne helgen også - slik jeg gjør som jeg gjør med de andre helgene.

Jeg var da pen jeg også for noen år siden!
I morgen har jeg og ei vennine planlagt å finne på noe med kidsa våre, jeg gleder meg - da har jeg iallefall noe å se frem til. Får krysse fingrene for at det blir pent vær i morgen, slik at vi kan tilbringe mye av dagen ute. Kanskje vi kan lete frem engangsgrill og kose oss nede ved strandkanten, plokke noen fine skjell og bare kose oss.

På mandag begynner Henning med kurs og styr for lastebillappen, så da kommer han til å være mye borte fra meg og Tobias - så neste helg kommer jeg garangtert til å reise bort, bort for å få luftet hodet fra denne bortgjemte plassen. Da skal jeg ta med Tobias HJEM, hjem til min mamma - og forhåpentligvis får jeg tilbringe en god del tid sammen med mine beste venner.

Nei jeg får vell lete frem strikketøyet, er man kjærring så er man kjærring - her gjør man ingenting halvhjertet!

Godnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?