onsdag 6. april 2011

Jøss er jo snart helg igjen:)

Hei hopp:)

Ja da var det søren meg Onsdag igjen, og helgen nærmer seg med stormskritt - er helt utrolig hvor fort tiden går. Vi har iallefall mye som skal skje fremover, Henning begynner med lastebil-lappen - og for å ikke snakke om 2 konfirmasjoner som vi skal i. Både søsteren min og broren til Henning skal konfirmere seg i år, heldigvis ikke på samme dato - da får vi delta på begge de store dagene:) Er helt utrolig at lillesøster blir 15 år i oktober, jeg føler jeg begynner å bli gammel - er vell snart påtide å få seg en utdannelse, jeg har iallefall innmari lyst til å gå mer skole.

Jaja, det var da ikke dette jeg skulle blogge om - eller for å være helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg skal blogge om i det hele tatt *ler*. Kjørte iallefall lillegutt i barnehagen i halv 10 tiden, så nå skal jeg vaske hus - jeg SKAL få gjort alt ferdig i dag. Er bare dumt av meg å la det ligge, tilslutt blir det så mye at man må ta skippertak - jeg er ikke noe fan av skikkertak, da er det bedre å ta det litt etter litt. Og ingenting er bedre en et nyvasket hus med rene sengeklær, nybakte boller og blide mannfolk :)

Åh blir så misunnelig på alle dem som har store fine planer for sommeren, det vill jeg også ha - vi hadde jo litt planer da, men nå ser det ut som om tiden ikke kommer til å strekke til. Og det er jo dumt for jeg hadde både gledet meg til Bø i Sommerland, og for å ikke snakke om "slektstreff" oppe i Verdalen. Men men da får jeg og lillegutt feriere alene, håper bare mamma og dem ikke drar til syden de ukene jeg har sommerferie - da blir det en smule ensomt. Er iallefall ikke vits i å ta "sorgene" på forskudd, kan jo hende at alt ordner seg - og at vi får både dra på sommerland og slektstreff.

Vil tilbake til Egypt<3

Nei nå får jeg begynne før jeg glemmer meg helt her, nå har jeg HELE huset for meg selv - så nå skal jeg spille musikk og finne frem støvkosten:) Ha en fin dag videre<3
Hadefint<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?