søndag 3. april 2011

Litt om hva som har skjedd de siste ukene :)

Hei igjen:)

Ja da har jeg omsider endelig tenkt å bli en flinkere blogger, endelig er motivasjonen min på topp igjen. Jeg elsker å skrive, og føler det at å slutte er ikke noe spørsmål i det hele tatt.

De siste ukene har vært svært hektiske, jeg har jobbet litt her og der - Henning prøvde seg som sjømann i en uke, og nå torsdags som var ble Tobias operert for andre gang på litt over 1 mnd. Heldigvis gikk operasjonen helt fint, selv om de bare fikk tid til å ta den ene testikkelen hans - ja han har noe "jojo" testikler som legene kaller det. Dem har på en måte grodd seg "fast" oppe i lysken, men nå er heldigvis lillegutten på "normalens" vei.

våår <3

 I dag har vi ikke gjort på så mye, vi har sovet lenge og egentlig bare hatt en slaraffen dag alle sammen. Vi var oppe hos svigers å spiste deilig middag, Tobias har vært ute å danset på altanen og bare kosa seg i hele dag. Endelig har vårværet kommet, og det har jeg ventet lenge på - så jeg håper virkelig at snøen holder seg borte frem til desember.

I morgen skal jeg på jobb igjen, og det skal bli godt - har virkelig ikke godt av å bare sitte å sture hele dagene. Så jeg får vell blogge mer i morgen, da skal jeg skrive litt om meg selv og sånt - må nesten begynne på nytt når man har en ny blogg, og man vet jo aldrig når man har nye lesere:)

Ha en god natt alle sammen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?