mandag 4. april 2011

Night night sleep thight !

Heisann:)

Var så utrolig deilig å komme hjem fra jobb og bare synke sammen i sofaen, var veldig sliten og trett i dag - aner ikke hva som går av meg fortiden, kanskje jeg begynner å bli syk? jeeeiks... Fikk iallefall ordna noe sein middag til meg og Henning, og i kveld ble de en enkel "pose" middag fra Findus - Pennepasta med Bolognaise <3

Har også fått kveldens dose med Paradise Hotel, jeg er så glad for at jeg ikke er i stand i å melde meg på noe slikt - jeg hadde vært så flau, og jeg må si jeg blir flau på deltakernes vegne der inne. Makan til oppførsle har jeg aldrig sett, men men jeg får meg iallefall en god latter i løpet av sendigene :P haha.

For en gjeng :P haha
Nå tenkte jeg at jeg skulle finne sengen, og i morgen blir det foreldresamtale på barnehagen. Passer ypperlig å komme dit med lillegutt i 10tiden, da slipper jeg å stresse i morgen tidlig. Skal også prøve å få gjort noe husarbeid i morgen, ja om energien strekker til - "kom du skjønne arbeidslyst, her du motstand skal finne". Har noen fjell med klær både i skittenkurven og klær som er nyvasket, jeg HATER å brette sammen klær - men men så skal da ikke alt være så gøy heller da.

Håper dere får en fin kveld/natt videre, nå skal jeg legge meg !!!
Ciao bella <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?