torsdag 14. april 2011

Helgevask og shopping på nettet :)

Heisann:)

Våknet i dag tidlig av en liten smilendes glad gutt som var veeeeldig klar til å dra i barnehagen, så da var det bare å hive på oss klærne og få i oss frukost. Er så fint å se at Tobias liker seg i barnehagen, har aldrig vært noe problem - han har så vidt tid til å si hade til meg når han kommer dit.

Nå styrer jeg ikke med så mye, tenkte at jeg skulle ta helgevasken i dag - slik at jeg kan bruke resten av helgen på å bare kose meg sammen med guttene mine, jeg har nemlig jobbfrihelg :) Gleder meg veldig mye til Henning kommer hjem i morgen, det skal bli godt - hater å sove alene i sengen. Sitter også å håper på at sola vill dukke opp snart, håper det blir like pent vær i dag som det var i går - da skal jeg også ta meg litt tid ute i hagen, neida jeg er ikke heeeelt kjærring ennå, bare litt :P

I går da jeg kom hjem fra jobb og gutten var komt i seng, så fant jeg en meget bra side å kjøpe klær på - så i går shoppet jeg noen plagg til meg selv, er vell første gang på lenge jeg har kjøpt noe til meg selv. Kjøpte meg to fine bher, 2 tunikaer, 1 thights og 1 søt nattkjole - gleder meg veldig til det kommer i posten.De tunikaene jeg kjøpte kan fint brukes til konfirmasjon, så da har jeg noe å gå på om jeg ikke finner noe i Stryn i helgen - så godt er iallefall det. Det er faktisk ikke bare bare å være overvektig, for å si det slik - det er en grunn til at jeg aldrig kjøper klær til meg selv, ender bare opp med ting og tang til lillegutten. Enten er klærna for store (meget skjeldent) eller så er de ALTFOR små ( som oftest) - så denne siden kommer jeg til å bruke mye fremover. Siden heter : Cellbes :) annbefaler siden til alle sammen - har klær til både herre/ungdom/barn og damer. Dem selger også sko, vesker, klokker, solbriller og mye mer - er verdt en titt :)

Denne ligger snart i postkassen miiin :)

Tunika i sølv :)

Kjøpte denne nattkjolen bare at min er svart :)

Nei jeg får vell begynne, klokken nærmer seg 11 allerede - dagen flyr fra meg. Kan jo ikke sitte på ræva hele dagen, må nesten få gjort noe - hater å ta skippertak!. Blogges mer senere, hadde også vært fint å høre hva dere syns om plaggene ;)

Hadebra<3

2 kommentarer:

  1. den sorte tunikaen var jo kjempe fin! :)
    p.s har dere ikke hunden lenger ?

    SvarSlett
  2. Tanita: takk, nei vi har ikke hunden lengre - han kunne bare ikke omgås Tobias noe mer. Tobias var livredd han, så denne usikkerheten orket jeg ikke. Men nå har vi bestilt hund med Lena, så det gleder jeg meg masse til ;)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?