søndag 17. april 2011

Litt om dagen i går;)

Hei:)

Ja da var visst helgen over igjen, er så innmari irriterende at det er de dagene som skal gå fort - kunne gjærne ha hatt lengre helger. Men så er jo det påskeferie for enkelte, jeg skal på jobb i morgen - så skal jeg ikke på jobb igjen før på Lørdagen igjen. Så jeg får jo fri jeg også, men tror ikke det blir noe turer på oss - Henning driver jo med leksene sine.

I går dro jeg, Henning og Tobias til Måløy en tur - der besøkte vi farmoren og "besten" til Tobias. Vi dro på kafe, også var vi innom Europris før vi dro hjemover igjen. Da vi kom hjem skulle Tobias absolutt være med pappaen sin i fjøsen, så da var det bare å kle på ham regnklær og støvler - jeg selv dro opp til svigermor en tur. Da klokken nærmet seg 20:00 dro jeg ned igjen, da var det tid for at lillemann skulle legge seg - så etter 100 antall bøker og sanger så sovnet han, lille luringen min.

Den nye stolen til Tobias:)
En liten gutt som koser seg med kveldsmat :)
Jeg og Henning boltret oss godt opp i sofaen med både popcorne og smågodt, var deilig å ligge i armkroken hans - også såg vi først en film som het Flawless, og deretter en film som heter 50first dates:) Veldig gode filmer, så i går koset vi oss masse sammen!

En liten luring som spiser frukost :)


Sjarmøren min <3
Nei jeg får vell gå å lage meg noe lunsj, magen holder snart på å gå bananas - tror ikke jeg har vært så sulten før, idag blir det omelett og bacon <3 jammiiis! Blogges mer senere ;)

Hadefint<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?