tirsdag 5. april 2011

Overgangen til "storegutt" seng og påskepynt:)

Hei igjen :)

Ja da har lillegutt nettopp sett ferdig barnetv, så nå koser han seg med kveldsmat - om 1 liten time skal han få legge seg, jeg er igrunn ganske konsekvent når det kommer til faste leggerutiner. Etter vi begynte med dette så har han vært en drømm når det kommer til legging, så nå legger han seg fast hver kveld kl 20:00 - og det er ikke et pip fra ham etter han har komt seg i seng. Husker det ble litt styr da jeg sa til dere at jeg skulle kjøpe ham en skikkelig seng, men da fikk jeg bare beskjed om at det kom bare til å bli styr - som f.eks "klatre" ut av sengen og slikt. Jeg har faktisk ikke hatt noe problem med dette, Tobias har aldrig gått ut av sengen etter at vi har lagt ham - han er så glad i den nye sengen sin, og han har vært så flink med å legge seg :) Så jeg angrer ikke et sekund på at han fikk "storegutt" seng, nå får vi også en skikkelig avsluttning på kvelden sammen - vi leser bok og synger mange sanger.

Et helt "ferskt" bilde av lillegutten<3
Tidligere i dag da jeg var på jobben en tur, oppdaget jeg noen søte kyllinger som vi solgte - altså påske pynt. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldrig har pyntet til påske før, men i år tenkte jeg at jeg skulle gjøre det - og det har blitt kjempekoselig på kjøkkenet vårt. Eneste vi mangler nå er noe bjørkegrener med fjær på, men det skal jeg og Tobias gjøre sammen - er kjempekoselig å lage seg slike tradisjoner synes jeg :)

Påskevinduet vårt :)

Kyllingen Gulars, Tobias som har fått bestemt navnet :P

Nå skal jeg kose meg litt med lillegutt før han skal legge seg :)
Hadefint<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?