fredag 20. mai 2011

Utvidet sykemelding og frisørtime :)

Heisann:)

Sitter hos en vennine nå så det får bli et kjapt innlegg, guttene våre koser seg iallefall veldig mye med is og løvenes konge på tv skjermen. 

I dag har jeg igrunn fartet hele tiden, frem og tilbake - var hos legen i halv 12 tiden og fikk utvidet sykemeldingen min, så nå er jeg sykemeldt frem til 29 mai. Etterpå var det å dra hjem å fikse meg litt før jeg tok turen til frisøren, hadde time klokken 13 og var ikke ferdig før klokken ble halv 5. Men jeg ble superfornøyd, har lenge gått å håpet på at håret mitt skulle bli lysere - og nå har jeg endelig på riktig vei med fargen. Siden jeg ikke har med meg speilreflekskameraet mitt nå, så får dere nøye dere med et usselt webcamera - kommer til å ta bedre bilde når jeg kommer hjem.



Får blogges mer senere da, nå skal venninen min glatte ut håret mitt - i morgen skal vi i konfirmasjon til broren til Henning, gleder meg veldig ;)

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?