tirsdag 31. mai 2011

Bare en sånn, helt vanlig dag liksom!

Heisann !

I dag har jeg ikke gjort den dritt, jeg har slappet av - så trøttheten tok virkelig overhånd. Da jeg våknet i dag tidlig så verket foten noe innmari, sikkert etter at jeg jobbet i går - så i morgen drar jeg til dokteren igjen, for å høre hva han sier. 

I halv 5 tiden i dag hentet jeg lillegutt i barnehagen, og da vi kom hjem har vi stort sett vært ute hele tiden - endelig har solen dukket opp igjen, så krysser fingrene for at det skal holde seg slik fremover. Nå sover lillegutt godt i sengen sin, og jeg skal snart lage meg en skål med jordbær - deretter skal jeg se Frustrerte Fruer, og Paradise Hotel <3 ...

En liten gutt som koser seg med kveldsmat :)

Da vi var på sommerfesten i barnehagen :)

Verdens søteste sjarmør <3


Håper morgendagen blir litt mer innholdsrik ^^

Martine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?