søndag 22. mai 2011

Konfirmasjonsdagen til min kjære sviger bror :)

Heisann :)

Beklager at jeg ikke blogget i går, men jeg hadde virkelig ikke tid til det - var i konfrimasjon i går til sviger broren min, og det var kjempekoselig. Jeg, Henning og lillegutt dro i kirka klokken 12, etterpå dro vi til Åram hvor selve festen skulle holdes - men vi kom oss ikke helt frem, bilen bestemte seg for å koke "over". Så da måtte vi få stefaren til Henning til å komme å hente oss, skikkelig flaut å komme sist i selskapet - så når vi kom inn begynte alle å klappe, haha hurra for oss :P

Vi spiste deilig oksestek til middag, og til dessert fikk vi vaniljeis med varm skogsbærblanding - det var virkelig nydelig, og når maten hadde sukket litt i magen så var det tid for kaker og kaffe. Tobias koset seg iallefall veldig mye, fri tilgang til både sjokolade og mye annet godt - så at han var full i sokker det kunne vell alle sammen se. Selskapet sluttet sann ca i halv 7 tiden, så da satt jeg og Tobias på med moren og stefaren til Henning hjemover - Henning satt på med en kompis av seg, dem skulle prøve å få bilen vår hjemover.

Lillegutten vår<3

Den fine marsipankaka :)
Da vi kom hjem var det bare å vrenge av seg kjole og bunad, jeg hadde kjole og Tobias hadde bunad - og for å ikke snakke om denne strømpebuksen som driver å ruller "ned" av seg selv, nå er det vell slutt på kakespisingen for en stund. Jeg skal iallefall ikke spise kaker på MANGE uker, det har vært veldig mye av det den siste tiden - så i morgen er det påan igjen med lavkarbo :)

Tobias sloknet veldig fort i går, så da fikk jeg også reist tidligere til venninen min - Henning passet lillegutt mens jeg var hos henne. Jeg og Ann-Iren som hun heter, koset oss med godter og morsomme spill - pratet mye, og fikk være litt "ungdommer" igjen. Hun har en gutt som er på samme alder som Tobias, og han heter Thor - Martin, Tobias elsker å leke sammen med  ham.

Men da klokken nærmet seg midnatt dro jeg hjemover igjen, øynene var så trette - så det var virkelig på tide å finne sengen igjen. Jeg fikk desverre ikke den søvnen jeg virkelig trengte, Tobias bestemte seg for å våkne halv 2 på natten - og han holdt det gående helt til klokken ble 9 om morgenen, noen 5 minutters dubber ble det men ikke mer en det. Så er det noe jeg skal i dag, så er det å legge meg tidlig - i morgen er det en ny uke med nye muligheter foran oss, jeg har iallefall veldig mye å glede meg til:)

Hvordan har helgen din vært?

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?