mandag 30. mai 2011

Ny uke med nye muligheter :)

Heia! Beklager for dårlig blogging i det siste, men jeg har virkelig gitt opp den gamle dataen min nå - jeg klarte ikke å logge meg inn på blogger.com i det hele tatt, så nå bruker jeg da en annen datamaskin. ERGO derfor har jeg ingen bilder på denne dataen, men det må jeg prøve å få gjort noe med - er jo så sinnsykt kjedelig med innlegg uten bilder, det synes iallefall jeg.

Sist uke var igrunn veldig hektisk, jeg har fått vasket hus og egentlig bare styrt skuta her hjemme - så på lørdag var jeg skikkelig sliten og trett. Så det ble en rask middag og kosetid etterpå, deilig å bare få slappet av sammen med Henning - siden han bare er hjemme i helgene nå.

Må ha litt solskinn på bloggen, siden det regner sann ute !
I dag skal jeg på jobb igjen, første gang etter sykmeldingen - så jeg satser på at det skal gå bra, men foten verker ennå kjenner jeg. Håper det går fort over, for nå er jeg virkelig lei av å ikke få gått i sko som jeg vil gå i - føler meg virkelig dum når jeg har crocks på den ene foten, og skikkelig sko på den andre. 

Tobias gullet vårt har det helt fint, har heldigvis ikke vært syk eller noe på leeenge - det er jeg veldig glad for. Når jeg kommer hjem fra jobb i kveld så blir det å få lagt lillegutt, etterpå skal jeg kose meg med litt mat og selfølgelig Paradise Hotel - er så spennende nå, finaleuke og greier :) 

Får blogges mer i kveld da, skal slappe av litt før jeg skal på jobb :)

Frk Alnes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?