tirsdag 24. mai 2011

Hvor har det blitt av fineværet?

Heia:)

Åh, det er så deprimerende å våkne hver bidige morgen til et tungt grått regnvær - ikkje hjelper det på hodet heller, jeg får alltid migrene når det er sånn ute hver dag. Heldigvis så er det meldt penere vær i neste uke, så det gleder jeg meg veldig mye til. Er det noe som er positivt med dette været, så er det at jeg får gjort enda mer inne en hva jeg bruker når det er fint vær ute - så nå tutler jeg litt på med å vaske klær, og bare slappe av.

Noen bilder fra sommeren i fjor :) 




Senere i dag får jeg besøk av en vennine, hun drar til Spania i morgen for å jobbe - misunner henne noe veldig, men hun har virkelig fortjent det. Skal bli deilig å bare snakke om jente ting, det er noe jeg virkelig har savnet - siden alle venninene mine bor i Ålesund området, så ser jeg dem skjeldent. Men jeg skal bli flinkere å dra oppover mot Ålesund når jeg har fri, Henning begynner jo i ny jobb - så da blir jo jeg og Tobias veldig mye alene, da skal jeg utnytte tiden til å være sammen med venninene mine<3

Ellers i dag så skjer det vell ikke så mye, skal hente lillegutt i barnehagen i halv 5 tiden - deretter blir det vell ned til oldeforeldrene hans en liten tur, før vi drar hjemover å lager middag. Og når lillegutt har lagt seg, da skal jeg kose meg med Frustrerte Fruer og Paradise Hotel - tv tiiiirsdag :D

Hva skal du gjøre på i dag?
Har du noen gode middagstips?

Blogges mer senere da <3

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?