lørdag 21. mai 2011

Bedre bilder av håret mitt ;)

Hei igjen :)

Ja nå sitter jeg og koser meg alene foran ovnen, på tven surrer musikken fra the voice - og jeg vurderer om jeg skal gå å legge meg snart. Henning dro en tur på pubben for å "feire" at han har bestått den siste oppkjøringen i dag som var på klasse CE (semitrailer), guttungen vår sover godt i sengen sin - noe om er utrolig bra med tanke på at han ble så sinna da vi skulle dra hjem fra besøket som vi var på. Nei for Tobias hadde ikke tenkt seg hjem, selv om klokken hadde bikket 21 - så var begge guttene i full fart overalt. Men jeg fikk da han med meg omsider, og når pappsen la ham da var alt bra - lillegutten vår<3

Lovde dere tidligere i dag at jeg skulle legge ut et bedre bilde av håret mitt, så bildene kommer under - tror ikke jeg har vært så fornøyd på lenge, tusen takk til den gode frisøren Christina :)

Love it <3

Don`t mess with the queen ;P haha ..

Påtide å finne senga, skal selfølgelig ta mange bilder i morgen i konfirmasjonen - skal prøve å få med outfit på både meg, Tobias og Henning.

Nattiis <3

Martine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?