onsdag 11. mai 2011

Alt for lite energi og jobbdag !

Hei hopp:)

Våknet opp til nok en solrik dag, og ingenting er bedre enn å kjenne den deilige vårluften som er ute nå - en lokt av blomster, kumøkk og sjø. Jeg vet at det er folk som ikke liker denne kumøkk lokta, men jeg føler det er en del av sjarmen når det har blitt vår - det er jo liksom da våren har kommet, når bøndene kjører ut møkka på markene.

Jeg og lillegutt har hatt det veldig vanskelig med å våkne tidlig om morgenene for tiden, så jeg må nok skjerpe meg - Tobias sovner klokken 8 hver kveld så det er jo greit, men jeg er alt for lenge oppe om kveldene. Det har vell også veldig mye med at jeg hater å sove alene, Henning er jo i Ørsta på kjøreskolen hele ukene - så jeg savner virkelig å ligge i armkroken hans. Gleder meg veldig mye til han kommer hjem på fredag, da skal jeg kose meg med begge guttene mine - for på lørdag da får jeg jo ikke sett dem så mye, jeg skal på jobb.

Vårstemning<3


Etter at lillegutt ble kjørt i barnehagen, så ble jeg bare så sinnsyk lat - energien gikk plutselig helt ut av meg, håper virkelig det ikke er en syke som går. Men jeg satser på at jeg har vitamin mangel, har jo ikke spist noe form for frukt eller grønnsaker den siste uka -  SKJERPINGS! . Så i morgen blir det å proppe i seg appelsiner og gulrøtter - tenkte jeg skulle lage lapskaus i morgen, det er Tobias så glad i. Også må jeg vell få vasket noe klær, men om det blir fint vær i morgen også - så blir det vell å bruke tiden på å rydde litt utenfor huset, så får jeg heller vaske litt hus på fredag.

Har også vært på jobb i dag, men det var bare noen få timer - så det gikk veldig greit egentlig, jobbet fra klokken 4 til halv 9. Så da jeg kom hjem så var det en meget trett liten gutt oppe hos besta og besten, skjønner veldig godt at han var trett - lange varme dager i barnehagen, og ikke for å snakke om aktivitetsnivået disse barna har. Tobias sovnet med en gang vi kom hjem, så nå har jeg fått hatt litt alene tid med meg selv - Paradise Hotell ble iallefall prioritert på kveldens tvplan. Men men, nei om ikke så veldig lenge skal jeg legge meg - prøve å stå opp litt tidligere i morgene, har en stygg uvane med å ligge å høre på nattønske når jeg legger meg.

Blogges mer  i morgen da ;)
Ciao<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?