torsdag 19. mai 2011

Etterselskap og en trett liten gutt :)

Tror ikke jeg nevnte det i de tidligere innleggene som jeg skrev i dag, i går hadde jeg nemlig BURSDAG - jaja ikke noe å rope hurra for, jeg brukte hele gårsdagen på å vaske hus. Jeg var alene hjemme nesten hele dagen, så jeg følte meg ganske så ensom - litt senere på dagen kom mamma, og det ble jeg kjempeglad for.

I dag har jeg hatt etterselskap, kjekt å få besøk og bare sitte å kose seg med kaffi og kaker - Tobias ble iallefall fornøyd da jeg fortalte at vi skulle dra hjem å spise kaker da jeg hentet ham i barnehagen. Nå sitter lillegutt å bikker med hodet sitt, det er like før han sovner - tror han har brukt mye energi denne uka, vi har iallefall nesten ikke vært inne å koset oss.

Jeg har nettopp satt meg ned i sofaen, har også fått vasket noen maskiner med klær i dag - baket kake har jeg også gjort, nom nom <3

Fekk denne fine buketten med min kjære<3  

Et nydelig smykke som jeg fikk med svigers :)

Afrikanske liljer som jeg fikk med besteforeldrene til Henning :)

Når lillegutt har lagt seg så skal jeg ha litt alene tid med meg selv, er viktig å pleie kroppen sin - skal ta meg en lang og varm dusj, etterpå skal jeg hoppe i onepicen se hotel cæsar og paradise hotel. Henning drar tilbake til kjøreskolen i kveld, så det kommer iallefall til å bli stille i huset - men han kommer heldigvis hjem igjen i morgen, og på lørdag skal vi i konfirmasjon til broren hans.

Nei får blogges mer i morgen;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?