mandag 23. mai 2011

En helt vanlig dag + en liten film anbefaling :)

Hei:)

Ja i dag har tiden igrunn gått veldig fort, kjørte Tobias i barnehagen halv 10 - etterpå dro jeg ned til en vennine og besøkte henne, før jeg dro hjemover igjen. Har fått vasket noen klær i dag, men ellers har jeg vell bare slappet av - fikk også sett filmen som jeg leide i går, LIFE as we KNOW IT het den. Er en av de beste filmene jeg noen gang har sett, anbefalest virkelig. 

Her får du en liten sniktitt av filmen ;)


Går og irriterer meg over at det ikke går ann å ringe med mobilen min i dag, men heldigvis er det noe med både Møre og Romsdal, Oppland og Sogn og fjordane som har det samme problemet - da er det iallefall ikke mobilen min som er ødelagt, håper det blir fikset snart iallefall.

Nå sitter lillegutt å ser på barnetv, og jeg driver å lager ham middag - i dag skal han få joikaboller, poteter og grønnsaker. Jeg skal spise middag senere, da skal jeg lage meg biff og brokkoli - skal kose meg med dette når jeg skal se Paradise Hotel, nam nam<3



Ellers så er det vell ikke så mye å si, har prøvd å fått fikset litt på bloggen min i dag - har skiftet litt bakgrunn og slikt, vet ennå ikke hvordan jeg vil ha det. Men jeg tenkte jeg skulle se om jeg fant noe som jeg liker senere i kveld, er litt rart å tenke på at utseende til bloggen har mye å si på motivasjon til skrivingen - det er iallefall sånn hos meg.


Hva har du gjort på i dag da :)?

Blogges mer senere :)

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?