tirsdag 10. mai 2011

Konfirmasjonsdagen til min kjære lille søster :)

Heisann:)

På søndag var jeg, Henning og Tobias i konfirmasjon til min lillesøster. Det var utrolig deilig å komme hjem til venner og familie igjen, og ikke minst den peneste øya i hele verden - jeg elsker den plassen. Vi var utrolig heldige med været på konfirmasjonsdagen, og jeg må si det at jeg synes litt synd i dem som gikk i bunad - det var jo så ufattelig varmt ute.

Siden jeg og Tobias kom til godøya på torsdagen så fikk vi tilbringe ennå mer tid sammen med familien min, og jeg fikk hjelpe mamma med å dekorere og pynte slik at alt skulle være klart til søndagen. Så om det er noen som trenger hjelp til å brette servietter så står jeg klar, mamma viste meg en pen måte å brette dem på:P

Verdens søteste søster :)

Sjarmøren vår i bunad :)
I går dro jeg og lillegutt hjemover, og vi måtte dra ganske tidlig slik at jeg skulle rekke jobben i 15 tiden - så imens jeg var på jobb så var Tobias oppe hos besta og besten. I dag har jeg ikke fått gjort så mye, jeg har igrunn bare slappet av og nytt hvert eneste sekund med sol som vi har hatt - desse dagene har vært helt fantastiske, og håper på like fine dager fremover.

Nå sover lillegutt i sengen sin, og var helt ferdig etter barnehagen i dag - så er ikke så rart at han sovnet med en gang etter kveldsmaten sin, sovnet til og med på gulvet med hodet ned i lekekassa av alle plasser.

Nei jeg får vell legge fra meg dataen og se ferdig Frustrerte Fruer - og etterpå skal jeg se Paradise Hotel<3 Blogges mer i morgen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?