søndag 1. mai 2011

En rolig søndag !

Heisann:)

Ja i dag har det vært en ganske rolig søndag på meg og lillegutt, Henning har stortsett vært ute å jobbet i hele dag - så jeg og lillemann har bare koset oss. I dag stod vi opp før kl ble halv 10, også fikk vi i oss frokosten begge to. Da Henning kom hjem i 2 tiden dro vi en tur til oldeforeldrene til Tobias, der fikk vi gele og kake. Tobias fikk også leke litt med en barnehage "kompis" når vi var der ute også, så det var ikke noe populært da jeg sa vi skulle hjem - men jeg fikk han omsider med meg inn i bilen.

Da vi kom hjem begynte vi å smårydde litt i hagen, huff jeg må si det at dette ligger ikke for meg - jeg hater å rake, spesielt nå som gresset har blitt så høyt. Da klokken nærmet seg 19 dro jeg og Tobias inn igjen, lillegutt var full i vann og sand over alt - så da var det bare å putte ham i dusjen, er helt sykt hvor mye sand som kommer ned i bleien hans.

"Du e den finaste ej veit!"
Nå ligger lillegullet å sover godt i sengen sin, og i morgen er det tid for en ny barnehage dag - jeg selv skal på jobb fra klokken kvart på 3 til klokken halv 9, så da må Henning hente ham i barnehagen. Nå tenkte jeg at jeg skulle fikse noe mat til meg og gubben før vi setter oss til rette i sofaen for ukas søndagsfilm - knocked up!

Så da får vi blogges mer i morgen, håper leserene mine har hatt en strålendes fin helg;)
Hadefint<3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?