torsdag 26. mai 2011

MEGASLITEN.NO!

Heisann folkens :)

Huff for en ekstrem lang dag det har vært, nå er jeg så sliten at jeg har melkesyre i hælene mine - ja om det går ann å ha det da, om noen få strakser så tror jeg at jeg kommer til å finne sengen. Dagen i dag har gått i å vaske hus fra topp til tå, og mamma har vært super snill som har kommet for å hjelpe meg - vi bor jo i et stort hus, så da blir det litt tungt å ta alt alene.

Lillegutt var veldig rampete før leggetid, jah og ikke minst når han la seg - neida han skulle ikke legge seg, for nå var nemlig mormor på besøk! Men etter en stund så begynte han å bli veldig trett, så han sovnet heldigvis til slutt.

I morgen blir det vell å tilbringe dagen inne med litt sortering og slike ting, skal bli deilig å få skikkelig orden nå kjenner jeg - og jeg skal kaste MYE som vi ikke trenger lenger. I 4 tiden i morgen skal vi også på sommerfest i barnehagen, så det gleder vi oss veldig mye til å dra på - woho :)

Natta godt folk :) (beklager for et innlegg uten bilde, jeg har hatt problemer med blogspot i hele dag, ente opp med at jeg måtte sette meg ned med en annen datamaskin - aner virkelig ikke hva som skjer :P

Hade <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?