torsdag 19. mai 2011

17mai 2011 :)

Var noe Tobias gledet seg veldig til, han er så glad i både musikk og gå i tog - så på barnehagen har de øvet veldig mye på dette, så hele helgen og frem til 17mai så har han gått rundt å sagt hipp hurra. 17mai morgen våknet gullet veldig tidlig, han var utrolig hele natten - og våknet kvart over 6 om morgenen. Heldigvis ville han ikke stå opp, så vi lå bare å koset oss i sengen, klokken 7 hørte vi "saluttene" ute - det smalt 3 ganger, og Tobias syntes dette var veldig spennende. Til tider så spurte tobias om det var nyttårsaften, men så sa jeg det at dem feirer at det er 17mai - han nikket og var igrunn veldig fornøyd med svaret han fikk.

Vi stod opp og fikk i oss en god frukost, klærne våre var klare - så vi hadde ingen grunn til å stresse. Tobias elsker bunaden sin, og føler seg skikkelig fin i den -  "mamma sjåååå ka fine ej blei", god guten vår<3 Da klokken ble halv 12 kom besten og onkelen til Tobias for å hente oss, dem ville gå i toget sammen med Tobis - men pga foten min så ble jeg ståendes å se på, var iallefall gøy å se hvor mye Tobias koset seg. Gutten danset til korpsmusikken og ropte hipp hurra for full hals, veivet med flagget som bare det.



Luringen vår :)
Da toget var ferdig dro vi hjemover igjen, vi gikk opp til svigers for å grille - oldemor og oldefaren til Tobias kom også, så det var godt med deilig god mat. Tobias var ikke så opptatt av grillmaten, han ville heller ha kaker og is.

Alt i alt ble det en helt grei 17mai feiring, skulle bare ønske at foten min hadde vært helt fin - da ville jeg ha tatt han med meg på barneleker og slike ting, men vi får heller gjøre det neste år - for da SKAL jeg gå i tog :)

Hvordan var din 17mai feiring?

Martine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?