søndag 22. mai 2011

Resteselskap og monsterbukse :)

Hei igjen ;)

Dagen i dag har virkelig vært avslappende, vi har virkelig ikke gjort den dritt - bare koset oss sammen, og i 2 tiden var vi oppe hos svigers for å spise mer kake. I dag fikk jeg buksen som tanten til Henning hadde strikket, og den var mega kul - jeg har lenge ønsket en monsterbukse til Tobias, men siden jeg ikke klarer sånne vanskelige ting selv så gjorde hun det for meg. Så tusen takk Mariann, Tobias elsket buksen like mye som jeg elsket den  - den falt virkelig i smak, "mamma kan jeg ha på mej monstelbuksa i balnehagen i molga?". Tobias har begynt å språke noe veldig i det siste, blander alt fra bokmål og nynorsk om hverandre - så det høres helt rart ut når han prater, jeg får meg iallefall noe gode latterer i løpet av en dag.




Ellers i dag så har vi vært ute her på tunet og bare tuslet frem og tilbake, Tobias har kjørt med traktoren sin - og sparket ball. Så nå for ikke så lenge siden kom vi inn igjen, lillegutten har fått i seg kveldsmat - og sovner vell straks rekner jeg med, trøttingen.

I kveld drar Henning tilbake til "skolen" i Ørsta, så da blir jeg hjemme alene igjen helt til fredag - så det blir ensomt, heldigvis har jeg lillegutt som jeg kan kose med om ettermiddagene. Så når Henning drar i kveld, skal jeg kose meg alene med en skikkelig jentefilm og noe godt å spise - gleder meg.

Nei jeg får legge fra meg dataen og kose meg litt med lillegutten før han sovner, blogges mer i kveld da - eller i morgen ;O)

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?