mandag 23. mai 2011

Dagens lavkarbo frukost :)

Heisann;)

I dag ble det en veldig sen frukost på meg, jeg er igrunn ikke så veldig glad i å spise så tidlig på morgenen - så frukost har jeg vell ikke spist på mange år, men i dag tenkte jeg at jeg skulle bli mye flinkere til dette fremover. I dag var valget enkelt om hva det skulle være, jeg lagde omelett med bacon og argurkskiver- også hadde jeg 2 små rugbørd under. Er så deilig å få en behagelig metthetsfølelse, så dette skal jeg iallefall gjøre oftere - nå er det slutt på alt som heter fymat!




Martine`s omelett!

2-3 egg
1/2 ts salt
1/2 ts pepper
Litt vann, kan også brukes (melk/fløte)

Knus eggene i en bolle, visp godt sammen - tilsett alle ingrediensene, og stek i olje eller margarin i en stekepanne. Server gjerne slik som jeg gjorde det, med 2 rugbrød, bacon og agurkskiver - du kan også gjerne ha andre sorter grønnsaker til, er bare å mikse i vei :)

Tenkte jeg skulle bli flink til å begynne å skrive inn oppskrifter og slike ting, lavkarbo er jo noe veldig mange er opptatte med fortiden - jeg har ikke prøvd den skikkelig ut ennå, men lavkarbo er ikke en diett det er en livstil!

Martine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?