søndag 5. juni 2011

Roadtrip, nattsjofør og motorfestival i Stryn;)

Heisann:)

Har vært litt opptatt i det siste, så derfor har det blitt dårlig med blogginlegg fra meg. På Fredag dro jeg, Benedicte, Sunniva og Tobias på roadtrip til Måløy - vi koset oss masse. Shoppet litt også var vi på kafe og bare slappet av, kom ikke hjem før klokken ble 7. 



Fredags kveld var jeg sjofør for Benedicte, og vi hadde det kjempe artig - var ute og kjørte til klokken ble halv 5 på morgenen, så du kan jo tro at jeg var trøtt lørdags formiddag.

Lørdagsmorgen våknet jeg faktisk tidlig, selv om øynene mine igrunn bare ville sove - så ville resten av kroppen opp. Jeg, Henning og Tobias dro til Stryn på motorfestival - TOBIAS elsket det ! Jeg også storkoste meg, og hadde det veldig artig - Tobias fikk til og med kjøre elektrisk lastebil, og da ble han stolt jah :)




Da vi kom hjem, var vi litt ute på tunet og lekte før Benedicte kom - hun var så fyllesyk og sulten, så da måtte vi bare gå å spise en plass. I går så orket vi ikke å drikke, så da ble det til at vi tok oss en liten kjørtetur - også ble det tidlig kveld på alle mann:)

Nå driver jeg å vasker klær, jeg, Tobias og Benedicte drar til Ålesund/Godøya i dag. Jeg skal på kontroll i morgen på sykehuset, jeg grugleder meg - håper bare på den kjærringa har litt bedre å si denne gangen, viss ikke så fillerister jeg henne ;P



Nei jeg får vell pakke litt videre, er igrunn ikke så mye å pakke siden det er bare for en natt - skal iallefall ha med meg de fineste klærne:)

Hadefint<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?