torsdag 2. juni 2011

Avslapping, biltur & sure mødrer som lærer opp døtrene sine å kjøre bil!

Heisann:)

Ja da sitter jeg og min gode vennine Benedicte benket forann tven, i kveld er det nemlig FINALE i Paradise Hotel - grugleder meg til å se hvem som vinner. Krysser fingrene mine for at Niklas og Madelen vinner altså, dem er verdige vinnere - så dette blir virkelig spennende.

Ellers i dag så har dagen gått i å bare slappe av og kose oss, i 3 tiden tok jeg, Benedicte og Tobias oss en kjøretur til Syvde - der hentet vi søskenbarnet til Benedicte, vi dro nemlig avgårde for å spise middag på "Statoil". Tobias gomlet i seg både chips og kjøtt fra hamburgeren, tror alle sammen ble veldig mette - jeg er faktisk mett ennå. 

Da vi kjørte Sunniva som hun heter, tilbake til Syvde - så låg vi lenge bak en bil, hvor en jente "lærekjørte". Plutselig stoppet bilen helt opp i et kryss, så vi ventet vi - plutselig hørte vi mange tutelyder, og moren til hun som lærekjørte hoppet ut av bilen og kjæftet på oss. HALLO det var da ikke vi som tutet, jeg kjente jeg ble så sint at jeg kunne ha kvelt den dama - er da måte på til oppførsel.

Bønna <3
Når vi kom hjem var det å få lillegutt i dusjen, gud så den gutten koset seg - han elsker å bade. Det ble litt krangling når han skullle ut av dusje da, men omsider så kom han ut - uten å være sur og grinete. Etterpå var det tid for kveldsmat, og deretter var det leggetid - guttungen sovnet med en gang:)





Men blogges mer senere, FINALE vettu ;D

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?