torsdag 2. juni 2011

" Men mamma, ej vill no dit"

Hei igjen:)

Ja da har jeg og lillegutt sittet nede og koset oss en stund foran tven, men engeltig så har jeg bare lyst til å krype tilbake til sengen - Tobias har nemlig vært våken siden kl halv 4 i natt, og har nektet å sove etter det. Så nå er jeg mega trett, men det hjalp heldigvis å få i seg noe mat - så nå sitter vi å venter på at Benedicte også skal stå opp:)

I dag aner jeg virkelig ikke hva vi skal finne på, ute regner det fortsatt - og det ser faktisk ikke ut som det har tenkt å gi seg med det første, så da blir det å finne på noe inne. Butikkene er jo også stengt, så da kan vi iallefall glemme å dra på kafe besøk og slike ting. 

Tobias ble så utrolig skuffa i dag tidlig da jeg sa til ham at barnehagen hans var stengt, "men mamma, balnehagen kan ikje væle stengde, ej vill no dit" - hehe hva skal man liksom si til sånne søte små da? Men men, jeg satser på at vi finner på noe gøy - vi får heller bake boller da, eller noe annet :)

(Du e den finaste ej veit)

I går da Benedicte kom så var det ganske sent, men senere ble det - for vi hadde tydligvis MYE å snakke om. Tror vi ikke var i seng før klokken ble halv 3, så det er jo mest ris til oss selv om vi er trette i dag da - vi burde ha lagt oss mye tidligere.
Nei nå skal jeg kose meg litt ilag med Tobiasgutten min, så får vi heller blogges mer senere ;)

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?