onsdag 1. juni 2011

Det var litt "ku" mmelt :P

Hei;)

Ja da har jeg fått dagens dose med Paradise H, så nå kan bare natten komme - sitter også nå i skrivende stund å venter på en god vennine av meg som skal komme på besøk;) Håper berre på hun finner veien hit, er en stund siden hun har vært her. 

Hehe angående overskriften min på innlegget nå er litt morsomt, etter at Tobias sovna gikk jeg ut for å ta meg en røyk - så syntes jeg det var noen merkelig "raute" lyder fra fjøsen, er ikke likt at kuene våre bråker så fælt. Da har det iallefall noe med at det er kalving på vei, så jeg bestemte meg for å gå bort en tur for å sjekke - da jeg kom inn i fjøset virket alt normalt, så jeg snudde meg for å gå tilbake til døren. Idet jeg snudde meg så stod der en DIGER ku midt fremfor trynet mitt, jeg trodde virkelig jeg skulle dø - så jeg pilte som en mus ut gjennom døren og lukket den fort etter meg. Hjertet dunket som aldrig før, tok meg en liten stund før jeg fikk frem mobilen for å ringe svigerfaren min - heldigvis kom han å svigermor bort for å SAVE THE "DAY". Tenkte med meg selv etter på at, hva søren skulle jeg ha gjort om jeg hadde vært helt alene hjemme - det hadde iallefall blitt en kamp uten sidestykke tror jeg, for jeg er VIRKELIG redd kuer !..



Ellers så har det vell ikke skjedd så mye, sitter som sagt bare å tripper med føttene og venter på søteste Benedicte som snart skal komme:) Blir veldig gøy å få besøk, iallefall nå som jeg tilbringer dagene fra Man - Fred helt alene sammen med Tobias. Tror ikke vi kommer til å legge oss med det første, har en anelse om at det kommer til å bli endel kakling - men det er jo bare morro :)

Hadebra bloggen:)

Martine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?