onsdag 1. juni 2011

Mimrer tilbake til de sydligere strøk:)

Heisann:)

Sitter å titter ut vinduet på det gråe været som vi har i dag også, kjenner det at nå er det påtide at sommeren kommer - jeg er lei av regn! Savner virkelig varmen da vi var i Egypt i fjor, det er den peneste plassen jeg har vært på - nydelig vær og veldig god mat. Så nå tenkte jeg at jeg skulle dele noen sommerslige bilder med dere, så skal jeg sitte her å mimre tilbake til Egypt :)





Ellers så stryrer jeg ikke med så mye her hjemme, var hos legen tidligere i dag - så nå har jeg fått ny sykemelding, er sykemeldt til og med til den 19 juni. Så nå krysser jeg fingrene for at alt skal ordne seg, jeg er så sinnsykt lei - skal prøve å få slappet virkelig av fremover, for det er jeg ikke noe særlig flink til.

Har fått vaska noen maskiner med klær i dag, så blir det vell å hente lillegutt i 4 tiden - i dag tror jeg det kommer til å bli noe lettvint til middag, men har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal lage. Middager er alltid et dilemma her i huset, og spesielt når vi begynner å bli mat lei alle sammen - så da er det bare å finne frem kreativiteten :)

Blogges mer senere da ;)

Martine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?