mandag 4. juli 2011

Lenge siden sist ja!

Hei:)

Ja nå er det en stund siden jeg har blogget, har igrunnen glemt helt av bloggen - vurderte å slutte, men tenkte nå at jeg kan iallefall fortsette en liten stund til. Jeg liker igrunn veldig godt å blogge, elsker å skrive - så jeg kommer iallefall ikke til å slutte sånn helt med en gang. 

Den siste tiden så har det igrunn ikkje skjedd så mye, jeg gleder meg innmari mye til August - da kommer valpen min Frøya i hus, hun er helt nydelig. Har ønsket meg hund hele livet, endelig skal jeg få ei lita frøken som jeg kan kose meg mye sammen med - gleder meg utrolig mye. 

Gullet mitt <3
På onsdag fikk jeg besøk av ei vennine som heter Benedicte, vi har hatt noen kjekke dager sammen - hun er er fortsatt, og håper også hun kommer til å være her noen dager til. I går var vi ute på pubben en tur, var deilig å bare få være ungdom igjen - og kose seg mye ilag med venner, savner litt den tiden. Men jeg ELSKER å være mor, så jeg skal ikke klage - selv om dagene blir litt lange nå som Henning har begynt å kjøre langtransport. Da kommer han hjem sent fredagskveldene og drar på søndager på ettermiddagen - så det er litt rart, å være her uten ham i 5 dager. Vet iallefall Tobias savner han veldig mye, og det gjør jeg også - er vell også derfor jeg har skaffet hund, for å fylle tomrommet litt kanskje?. 

Ellers så har det vell ikke skjedd så mye her, samme gamle i grunn - gleder meg til helgen for da er det Vanylvsråkk, da skal lillegutt en tur på "ferie" hos mormoren sin på Godøya - og jeg skal kose meg sammen med venner og god musikk, gleder meg :)

I morgen skal jeg kjøre lillegutt i barnehagen, deretter er det hjem og fore dyrene som er i fjøsen - så skal jeg og Benedicte være med en kompis av meg som heter Jonas til Måløy, er bedre det en å bare sitte hjemme og ikke finne på noe som helst. 

På onsdag skal jeg mest sannsynelig være med ei vennine som heter Lena til Ulsteinvik, hun er hundeoppdretteren hvor der jeg kjøper Frøya - hun skal hjelpe meg å plukke ut litt diverse av ting og tang som jeg trenger til "prinsessen" min. Vet jeg trenger seler (isteden for halsbånd) til Frøya, så må jeg ha litt tyggeleker og slikt - jeg har jo bur fra da vi hadde den forgie hunden, så det trenger jeg iallefall ikke. 

Får prøve å være litt flinkere med bloggingen min, skrivelysten er iallefall tilbake kjenner jeg - ingenting er jo bedre en det :) 

Blogges i morgen da ;)

Martine <3

2 kommentarer:

  1. Gøy med nytt innlegg :) Håpe du kose deg i dagene fremover og spesiellt på Vanylvsrock. Kor langt fra Bø i Telemark bur du? Såg Ålesund i nærheten på kartet. Min Geografiske sans e ikkje til å skryte av ;)

    SvarSlett
  2. Helene: Det er bra du synes det er gøy :) Ja håper dagene fremover blir fine, og jeg gleder meg veldig til helgen. Hmm Ålesund ligger veldig langt unna Bø i Telemark, tror det tar sann ca 9- 11 timer dit med bil. Ålesund ligger i mellom Bergen og Trondheim, så det blir et stykke til Bø i Telemark. Men jeg eier jo ikke geografisk sans jeg heller, så jeg har igrunn ikke peiling :P

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?