tirsdag 5. juli 2011

Time på helsestasjonen:)

Heisann:)

Har nettopp kjørt Tobias i barnehagen, vi hadde time på helsestasjonen i 10 tiden - så derfor kom han litt sent i dag da, i barnehagen. Alt stod bra til med Tobias, selv om jeg kunne ha ønsket at han hadde lagt på seg litt mer - og vokset litt mer i lengda. Men den tid kommer vell, han spiser iallefall mye mat - så det skal ikke stå på det iallefall.

Nå sitter jeg her hjemme, og aner virkelig ikke hva jeg skal finne på - Benedicte har også stått opp, utrolig nok. Har ingen planer for dagen, orker ikke tanken på å vaske hus i dag også - blir så innmari fort skittent, med tanke på at det er en hau med gress i stuen. Men slik er det hver sommer, man glemmer å ta av seg på beina, så tråkker man rett inn i huset - ergo, der ser ut som noen har klippet plenen her inne.

Tobias da han var liten :P
Dagene er lange og ensomme, jeg savner å ha noen ved siden av meg når jeg går å legger meg - jeg føler meg igrunn litt tom. At det skal bli slik fremover har igrunn ikke gått opp for meg ennå, men så lenge Henning trives å kjøre langtransport så støtter jeg ham i det - ingenting er bedre enn en jobb man trives i. Selv om det kommer til å bli rart, derfor gleder jeg meg veldig mye til Frøya kommer i hus - da har jeg noen hos meg iallefall, etter at Tobias har lagt seg.

Nei jeg får vell legge fra meg dataen, og finne på noe fornuftig å gjøre :)
Hadefint!

Martine<3

1 kommentar:

  1. Stilig bilde av Tobias :) Stor sjarmør allerede som liten :)

    Og eg skjønna godt korleis du har det når det gjelde å vere aleine ! Det e ganske tøft , og ensomt , men etterkvart blir du meir vant til det :) Selvfølgelig kjem det til å vere daga som e litt tyngre enn andre, men ein lære seg å takle dei og gleden blir ekstra stor når han kjem heim :D

    Eg e no her om du har lyst å snakke :)

    Men eg lova deg , det blir enklare etterkvart :)

    SvarSlett

Har du noe på hjertet?