tirsdag 5. juli 2011

Roadtrip til Måløy og jentekveld :)

Heisann:)

Ble et litt sent innlegg i dag, men det får bare være - har hatt så mye å gjøre i dag, så har nesten ikke vært hjemme. Kjørte lillegutt i barnehagen i 9 tiden, deretter dro jeg og Benedicte til Åheim for å være sammen med en kompis av meg som heter Jonas. Vi dro en tur til Måløy, Jonas spanderte deilig kebabpizza på meg og Benedicte - fikk også shoppet mat/vannskål til Frøya, og noen tyggeleker. Har også merkelig nok klart å kjøpt meg noe klær i dag også, rart å være meg - jeg kjøper jo nesten aldrig klær til meg selv. Men det er alltid deilig med noe nytt i garderoben, har liksom litt mer å velge i da.

Benedicte søta :)
Da vi kom tilbake til Fiskå, dro jeg og Benedicte for å hente Tobias i barnehagen - ble mega gla da han såg at det var Benedicte sin bil vi kjørte, og ikke vår. Bilen vår er kjedelig som han sier, så han synes det er mye kjekkere å sitte på med andre sine biler.

Vell hjemme igjen ville Tobias se litt på barnetv, og spise litt skiver - eller litt skiver ble det ikke, han spiser jo som en hest. Av og til undrer jeg på om det er noe bunn i den magen hans, han kan til tider spise mer enn en voksen person - men er bra gutten spiser, da legger jo han på seg. Det får vi iallefall vite i morgen, da skal jeg og lillegutt på helsestasjonen for vektkontroll i 10 tiden - etterpå skal han i barnehagen.

Da Tobias sovnet, dro jeg avgårde for å hente en vennine av meg som heter Olivia, inviterte henne på jentekveld - var virkelig gøy. Jonas kom også en tur, så filmen var ikke helt hans smak - er ikke rart da siden det var en jentefilm.



Får blogges mer i morgen da, har ikke så store planer bortsett fra helsestasjon timen. Så da rekner jeg med at jeg kommer til å blogge litt tidligere på dagen, en hva jeg gjør nå i sene nattes timer :P

Ha en god natt alle sammen :)

Martine<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Har du noe på hjertet?